Klacht: Parijs dagtrip

op 20 januari 2014 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Goedenavond,
Mijn dochter en haar vriendin hadden via Groupon een Parijs dagtrip geboekt (voor 30 euro per persoon) vanuit Venlo. Er stond nergens dat de opstapplaats zou kunnen wijzigen. Een paar dagen voor vertrek echter, hoorde mijn dochter bij toeval, dat de opstapplaats was veranderd in Eindhoven. Dit betekende dat de meiden nu niet mee konden gaan; aangezien zij niet middenin de nacht in Eindhoven konden komen (en terug). Ze hadden zich erg op dit reisje verheugd, maar konden nu niet mee en waren erg teleurgesteld.

Een nieuwe datum met opstapplaats Venlo of het geld terug (2x 30 euro)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slangenreizen in behandeling genomen

Slangenreizen

Heeft op 27 februari 2014 om 14:45 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.
Wij vinden het vervelend dat u op een andere opstapplaats moet opstappen.
De reden van verandering is dat er geen beschikbaarheid is voor uw opstapplaats.
Wij hebben voor u de meest dichtsbijzijnde opstapplaats gezocht.
Dit staat ook in onze algemene voorwaarden vermeld.
Excuses voor het ongemak.

Als u verder nog vragen mocht hebben, vernemen wij dit graag.

Team Slangenreizen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slangenreizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ericmelissen