Klacht: parasolvoet

op 12 juni 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

enkele weken terug heb ik een parasolvoet besteld bij blokker
voet was beschadigd en zat bovendien in verkeerde doos.
retour kon alleen in de originele verpakking.
bovendien zat er geen retourbon of betalingsbewijs bij.
ze hebben de toevallig in de buurt liggende doos maar gebruikt,die bovendien ook nog flink beschadigd was,kortom kapotte doos.
heb ze een mail gestuurd met als reactie dat ze het z.s.m. in behandeling zouden nemen. maar tot op heden laten ze niets meer van zich horen.voet is voor mij te zwaar om naar een blokkerwinkel te brengen
houden zich ook niet aan afgesproken bezorgtijden.
bkker online.want dit is niet de 1ste keer dat het misloopt
heb ze inmiddels weer een mail gestuurd
reactie krijg weer bericht voor 14 juni.zal mij benieuwen

Gewenste Oplossing:

als deze kla cht wordt opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chiloca