Klacht: Parasol aangekocht bij intra tuin te Lochem 20/07/2015

op 13 september 2016 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Gebroken balein juist op de klinknagel, afgescheurde klinknagels in
de poot. Mechanische fout opgetreden bij normaal gebruik alles
binnen 2 jaar na aankoop, cheffin van de afdeling wenst niet met ons te
spreken en komt via een assistent verkoper met een voor ons niet
aanvaardbare oplossing. Verder wordt gesteld neemt U maar contact op met de fabriek maar wij doen zaken met intra tuin en dit moet opgelost worden door intra tuin hetzij door geld terug of e.v. een tegoed bon want
deze parasol is niet goed wanneer zulke dingen al optreden na zeer weinig gebruik.

Ik ben tevreden bij geld terug en wens hierover op een nette manier
te worden benaderd en niet afschepen met een assistent verkoper
die geen beslissingen mag nemen en eindeloos telefoneert.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratuin

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

Bericht van Intratuin

2 maanden geleden - Van mijn collega van Intratuin Lochem heb ik begrepen dat uw klacht de dag na plaatsing van dit bericht, naar tevredenheid is verholpen. De parasol is ingenomen en u heeft een cadeaukaart ontvangen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Intratuin in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intratuin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intratuin

Heeft op 20 oktober 2016 om 16:10 geantwoord

27-9-2016 15:14u:

Gelukkig heb ik van mijn collega van Intratuin Lochem begrepen dat uw klacht de dag na plaatsing van dit bericht, naar tevredenheid is verholpen. De parasol is ingenomen en u heeft naar tevredenheid een cadeaukaart ontvangen. Wij hopen u binnenkort weer te mogen begroeten bij Intratuin. Groet, Intratuin Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Scheppers