Klacht: Papieren rietjes

op 13 juni 2021 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

We hebben vandaag na lange tijd weer eens een milkshake gehaald voor ons en de kinderen. Alleen zijn ze nu met papieren rietjes. Je proeft meer papier dan van de milkshake. De rietjes zijn aan het uiteinde zijn net papier-maché voor de milkshake op is. En bij onze kinderen moesten we moeite de restjes van de rietjes probeeen uit de mond te krijgen. Dit is levensgevaarlijk die papieren rietjes. Het gaat vast nog wel een keer gebeuren dat er iemand stikt in een papierbal in de keel als de papieren rietjes door gaan. Verzin wat anders of ga terug naar plastic rietjes.
Neem dan een papieren deksel ipv plastic en het rietjes weer van plastic.

Millieu begrijp ik maar wanneer je met levens speelt begrijp ik niet. In 30 seconden is het papier-maché. Wanneer ik tevreden ben is als er geen gevaarlijke papieren rietjes meer gebruikt worden waar je in papier resten kan stikken.
Dit is niet alleen bij de macdonalds maar ook de rietjes die je zelf koopt bij de verschillende supermarkt ketens en andere winkels.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel1602