Klacht: Papier in me blikje hawai

op 01 mei 2017 over Coca-Cola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb papier of karton in mijn blikje aangetroffen. Ik dronk het dagelijks maar ben er sinds die dag klaar mee 19 april om precies tezijn.

Tevrede kan ik moeilijk worden na deze situatie. Ik ben er misselijk en ziek van geworden.

Ik consumeerde dit drankje dagelijks.

Als ik het over een bedrag moet hebben moet ik eerst met mijn advocaat overleggen.

Verder hoop ik dat jullie een serieus voorstel kunnen doen. Dan heb ik het over het aankoop bedrag.

Vriendelijke groet,

Ennio Ostiana

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coca-Cola

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coca-Cola in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coca-Cola een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coca-Cola

Heeft op 01 mei 2017 om 16:22 geantwoord

We nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact opWe nemen contact

Alle klachten die gemeld zijn door E010