Klacht: Panasonic wasmachine stopt ermee na 2 jaar en 4 maanden

op 21 februari 2018 over Panasonic in de categorie Electronica Merken

In november 2015 een Panasonic wasmachine voor 350 euro gekocht, die er vorige week (na 2 jaar en 4 maanden) ineens mee stopte. Hun customer service gebeld, die mij meldde dat ik bij de Panasonic reparatielijn moest zijn (belt u hetzelfde nummer maar dan een 1 aan het eind). Wasmachine blijkt niet de moeite waard te zijn om te repareren. Krijg nu 100 euro korting op een andere wasmachine, maar ook een factuur van de Panasonic reparatieafdeling (CE Repair) van 33 euro voor het in behandeling nemen van de klacht en een melding aan Panasonic. Te gek voor woorden dit.

De 100 euro viel me al tegen (na kleine 2,5 jaar kapot met geschatte levensduur van 5 jaar verwachtte ik eerder 150 euro), maar nu nog een factuur toe krijgen van 'hun' reparatie-afdeling stuit me tegen de borst. Die afdeling meldt mij nu doodleuk dat ik akkoord ben gegaan met hun voorwaarden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Panasonic

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Panasonic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy Lopulisa