Mijn Klacht:
Meerdere recente pakketten volgen allen het volgende stramien:
Het pakket pendelt van Gescand in het landelijke sorteercentrum naar Aangekomen in jouw regio in een soort oneindige loop. Op den duur stopt de tracking volledig met updates, en lijkt het pakket zoek. Talloze keren contact gezocht met de klantenservice, telkens 1001 beloften, maar nooit krijg je terugkoppelen. Alleen die ene mail dat ik nog eens 10 dagen extra moet wachten, en dan maar weer van voor af aan opnieuw moet beginnen.
Het rare is zelfs dat als er op de ontvangstlocatie in het kluisje geen plek is, het hele pakket compleet retour gaat naar de verzender, waarna het in mijn geval dus strandt. Belachelijk!
Voor mij geen DHL meer. Volledig onbetrouwbaar
Gewenste Oplossing:
Uitgebreid pakketonderzoek, met serieuze inspanning om het pakket te traceren (een pakket is heus niet ineens kwijt, slechts verkeerd gerouteerd).
Vergoeding van pakketinhoud.


