Klacht: Pakketjes worden niet aan huis gebracht, maar in de brievenbus verderop gepropt

op 09 september 2018 over Post algemeen in de categorie Post

Gisteren zou er bij mij een pakketje bezorgd worden. Speciaal op zaterdag geregeld, zodat ik thuis was om het pakketje aan te nemen.
Niemand geweest!

’s Avonds kreeg ik een mailtje dat het pakketje bezorgd was?!
Ik ben zeer slecht ter been en ben nu vanmorgen gaan kijken met mijn scootmobiel en ja het pakketje zat weer in de brievenbus gepropt.

Mijn brievenbus is niet bij mijn huis. Als je deze weg inrijdt kom je eerst langs mijn huis en verderop achter een slagboom staan de brievenbussen.
Dus de bezorger rijdt eerst voorbij mijn huis en propt vervolgens mijn pakket daar in.
Dit was deze week de 2e keer en is al veel vaker gebeurd.
Ook wel eens dat mijn pakketje in een andere brievenbus zat!

Ik betaal voor pakketpost, daarbij hoort het pakket bij de voordeur afgegeven te worden. Ik heb op mijn brievenbus ook geplakt dat pakketjes bij mijn huis moeten worden afgegeven.
Deze brievenbus is voor iedereen toegankelijk dus iedereen kan het er zomaar uithalen.
Ook heb ik natuurlijk betaald voor pakketpost!

Deze week nog meegedaan aan een enquete van POST over vernieuwde pakketbezorging, maar de optie ‘doe maar in de brievenbus’ zat er niet bij.

POST moet nu eens duidelijk doorgeven aan nieuwe bezorgers dat pakketjes niet in de brievenbus horen!

Daarbij lijkt het mij logisch dat ik de kosten die ik betaald heb voor pakketpost terug krijg van POST.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

Reactie van de melder van de klacht Brillenglazen

3 maanden geleden - Ik krijg nu bericht dat POST deze klacht niet in behandeling neemt. Slecht hoor! Ik zie andere klachten waar mensen voor niets op een pakket zitten te wachten en dan bericht krijgen dat ze niet thuis waren. Dat is op mijn adres ook al vele malen gebeurd!! En brievenbuspost komt meestal een dag later dan de verzender bericht. Oftewel POST rommelt maar wat met de post hier, zeer onbetrouwbaar en zeker niet klantvriendelijk! Het niet bereikbaar zijn voor een klacht, tenzij je twitter hebt!?, geeft wel aan dat ze er niets aan willen doen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brillenglazen