Mijn Klacht:
DHL heeft pakketje verkeerd bezorgd. Daarvandaan is het op instructie van DHL naar hun pacelcentrum teruggestuurd. Sindsdien zwerft het rond. Dat is te volgen via het zendingsnummer. Het wordt steeds gesorteerd, is onderweg en bezorgd, Laatste keer is het op 13 december weer bezorgd bij het parcelcentrum. IK begrijp niet dat het niet gewoon naar de ontvanger opgestuurd kan worden. De adresgegevens staan er duidelijk op en ook het casenummer en pickupnummer.. De ontvanger heeft op 29 november bericht ontvangen dat het pakket niet meer is te traceren en het onderzoek gesloten is. Dat is vreemd daar het op 9, 11 en 13 december nog via het volgnummer te zien was. Waarom is het onderzoek dan gesloten?
Gewenste Oplossing:
IK wil dat DHL het onderzoek heropent en het pakketje gaat opsporen en naar de ontvanger gaat sturen. Moet toch kunnen, zijn adresgegevens staan er op.


