Klacht: Pakketje retour, maar geen geld retour

op 15 september 2016 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel telefonisch een onderdeel voor mijn Dyson stofzuiger. Nadat ik het betaald heb wordt het bij mij thuis bezorgd. Echter is dit niet het juiste onderdeel. Ik stuur het pakket terug, krijg hier na een paar dagen ook een ontvangstbevestiging en een creditnota van, echter het bedrag wordt niet teruggestort. Nu enkele maanden verder, na vele telefoontjes, emails en correspondentie krijgt firma Dyson het niet voor erlkaar een bedrag van 14,90 terug te storten. Er wordt mij na ieder telefoongesprek verteld dat het geregeld wordt en dat ik daar nog over gebeld wordt, echter laat Dyson mij keer op keer in de steek.

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janwillem van bakel