Klacht: Pakketje op kialapunt

op 26 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 25 Augustus nl. een mailtje gekregen dat mijn pakketje binnen was. Deze was op 22 Augustus verzonden.
Op 26 Augustus ging ik naar het Kialapunt de Tabakshop in Amsterdam Zuidoost om het pakje op te halen. Daar werd mij medegedeeld dat het pakje al binnen was. Echter ze hadden geen tijd om het pakje aan mij mee te geven.
Ik zou de volgende dag terug moeten komen!
Dus 2 dagen nadat het pakje al op het Kialapunt lag.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik hierover door Kiala geinformeerd worden omtrent de procedures.
Dit is natuurlijk geen service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiala over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht henkbiharie

8 maanden geleden - Wat ik eigenlijk al verwacht had; Kiala geeft niet thuis en wil dus niet in gaan op de klacht. Dit was dus eens maar dan ook nooit meer Kiala.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henkbiharie