Klacht: Pakketje onvindbaar

op 11 augustus 2020 over Worldtech Nederland B.V. in de categorie Vervoersbedrijven

Ik kwam ma 27 juli terug van vakantie en vond een briefje in de brievenbus van DHL (we hebben je gemist). Het pakje zou de volgende dag opgehaald kunnen worden bij een DHL servicepoint. De bezorgcode ingevuld op de site van DHL. De code gaf aan dat het pakket vanaf zaterdag 25 juli 15.00u afgehaald kon worden en dat het tevens is afgehaald door ontvanger op zaterdag 25 juli om 17.55u. Dit is op 2 punten onmogelijk. 1. Ik was met vakantie en 2. Het servicepoint was ten tijde van afhalen al gesloten. Het ServicePoint heeft het pakje nooit in ontvangst genomen en DHL, kan na telefonisch contact, niets voor mij betekenen en het bedrijf waar de bestelling geplaatst is (aircotop.nl) reageert allen met een automatisch gegenereerd antwoord, wat elke keer hetzelfde is.

Het liefst mijn geld terug of anders in ieder geval de bestelde artikelen geleverd. Maar het vertrouwen in dit bedrijf is totaal weg, dus mijn geld terug is de beste optie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldtech Nederland B.V.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldtech Nederland B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corinamisty