Klacht: Pakketje ontvangen zonder bestelling

op 21 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik kreeg een pakketje door de deur. van luxstyl nadat ik op hun website was geweest. Ik heb hier na de prijzen gekeken, maar nooit besteld!
wie betaald er nu voor een bijna 80 euro voor 2 kleine flesjes wimper verlenging!!!! Belachelijk!!

Nu kreeg ik een aantal dagen na dat ik de website bekeken had het pakketje door de deur(niet afgegeven).
ik heb hier contact over op genomen en hun vertelde dat ik moest betalen. Ik ben daarna op google gaan kijken en zag erg veel klachten. Over hetzelfde als wat mij overkwam.
met verschillende producten.

Nu ben ik 2 jaar verder en krijg weer een brief met laatste herinnering. of ze gaan naar de rechter. tevens heb ik weer melding gemaakt bij de politie van deze oplichting.

Ik heb het bedrijf gemeld dat ik dan graag het bewijs van de bestelling zou willen zien.
Zij willen met dat je het nu niet meer kan aanvechten. en dat ze willen dat ik betaald.

Het moment dat ze met deze oplichting stoppen!
ik wil geen brief, mail of wat ook van hun weer zien.

In de wet die op mij van toepassing is (de Nederlandse) staat duidelijk dat als ik niks bestelt heb en wel wat toegezonden krijg ik dit mag beschouwen als een gift en dit niet hoef te betalen of te retouren.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nieza