Mijn Klacht:
Op 22 januari 2015 via MP bestelling gedaan en nooit ontvangen. Op 29 januari 2015 onderzoek gestart en niet zoals beloofd binnen 5 werkdagen afgerond. Ik wordt aan het lijntje gehouden en kan niets claimen. Dat moet de afzender doen die haar geld al binnen heeft. Er was mij door en vriendelijke medewerker van DHL beloofd dat ik dat kon doen. Nu op 5 maart 2015 en vele telefoontjes met bijbehorende kosten verder niets opgeschoten. De verzender moet het regelen terwijl ik mijn geld als ontvanger kwijt ben. Ik had nota bene gewild dat via TNT verzonden zou worden vanwege slechte ervaringen met DHL. Echter de verzender besloot anders. Supervisors bij DHL reageren niet en nemen niet hun verantwoordelijkheid. Zeer slap en triest en dat voor het astronomische bedrag ad € 36,95 excl telefoonkosten.
Gewenste Oplossing:
Ik wil zelf mijn € 36,95 teruggestort hebben inclusief excuses namens DL.

