Klacht: Pakketje niet ontvangen

op 20 mei 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via Marktplaats een 12V koffiezetapparaatje gevonden voor de verjaardag van mijn man voor in ons campertje.
11 mei reeds door de verkoper weggebracht bij een Kiala punt bij haar in de buurt. Ook melding van gekregen met trace nummer. Op 13 mei krijg ik bericht dat mijn pakketje bij het verkeerde Kiala punt is afgeleverd!
Na een aantal dagen niets meer gehoord te hebben en nog steeds geen pakketje een mail gestuurd via het contactformulier! Na een paar dagen nog geen reactie terug ontvangen, de verjaardag van mijn man nadert!. Naarstig op zoek gegaan naar een telefoonnummer! Nergens te vinden, ben er uren mee bezig geweest om uit te zoeken. Heb wel contact gehad met UPC die Kiala heeft over genomen. Deze mw. wist me te vertellen dat Kiala wel onder hun vlag staat maar verder zelfstandig is en er geen contactnummer is! Ze had al vaker gehoord dat Kiala ook lang op zich liet wachten bij het beantwoorden van een mail. Het enige communicatiemiddel dat er is met Kiala! Het moest niet gekker worden! Weer een mail gestuurd, na enkele dagen eindelijk een reactie: “kan u misschien beschrijven wat er in het pakketje zit?” Wat……? wat maakt dat nu uit! Maar goed het is inmiddels 18 mei en mijn man is 20 mei jarig dus de vraag beantwoord. Het is nu 20 mei, de visite is weg maar mijn kadootje voor mijn man heb ik hem nog niet kunnen geven. Ik baal hier zo enorm van, wat gebeurt daar toch de afgelopen 1-2 weken?

Ik zou zo graag mijn pakketje ontvangen. Dat is het enige wat ik wil.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ryanne Vergroesen