Klacht: pakketje kwijt

op 19 februari 2018 over Euro2Deal in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 februari heb ik een Kinzo gereedschapskoffer besteld.
Tot nu toe heb ik niets ontvangen en kan ik via trackandtrace ook niet terugvinden. Volgens Postnl is er nog geen pakket aangemeld met het door jullie verstrekte trackkandtracenummer 3STMJS018089862.
Gaan jullie ervoor zorgen dat ik mijn pakket alsnog ontvang?
Everdine te Dorsthorst
Sterkselseweg 65
5591 VE Heeze

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn pakket ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Euro2Deal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Euro2Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Euro2Deal

Heeft op 05 december 2018 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dietje53