Klacht: Pakketje kwijt

op 19 juli 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De kleding die ik retour heb gestuurd (ruim 2 weken geleden) is nooit aangekomen bij Tommy Hilfiger kreeg ik te horen. Het gaat om ruim €500 aan kleding. Inmiddels meermaals contact gehad met Tommy Hilfiger maar ik krijg steeds te horen dat ze het gaan uitzoeken (kastje naar de muur). Totaal niet tevreden, het is één grote bende binnen dit bedrijf sinds een paar weken. Klantenservice slecht te bereiken, raken pakketjes kwijt, storing webshop, betalingsproblemen (Ideal), extreme wachttijd klantenservice (>20min), verschillende maten (achteraf) toch niet leverbaar, terugbetalingsproblemen, enz enz. Doe hier wat aan Tommy Hilfiger! Op deze manier raken jullie veel klanten kwijt!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijnbleuming