Klacht: pakketje geleverd zonder bestelling

op 18 april 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn dochter van 13 heeft een pakketje gekregen van Luxstyle twv 169,– ze zegt dat ze dit niet heeft besteld en dat ze het ook echt niet wil. Nu moet ik het binnen 10 dagen terugsturen en eerst aanmelden per mail. Dat heb ik gedaan en moet het terug sturen naar Denemarken. Maar toch vreemd dat dit pakketje zomaar komt en je zelf kosten moet maken om het terug te sturen. Ook lees ik dus dat, al zou ik het terug sturen ze niet gaan bevestigen dat ze het ontvangen hebben, en je als nog moet betalen.

Als ik het pakketje gewoon terug kan sturen, zonder kosten. we hebben er zelf toch niet om gevraagd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 29 april 2017 om 02:56 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad.

We vinden het vervelend dat er onenigheid en verwarring is ontstaan over het plaatsen van deze bestelling. We versturen geen ongewenste artikelen en het is dan ook niet mogelijk om zonder akkoord een bestelling te plaatsen. In het bestelproces zult u op de Bestelknop moeten drukken, voordat de bestelling wordt bevestigd en verwerkt. U wordt van te voren gewezen op de gevolgen van het drukken op deze knop. Tevens wordt u doorverwezen naar de Algemene Voorwaarden.

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

Als uw dochter nooit onze site heeft bezocht, dan raden we aan om aangifte van identiteitsfraude te doen.

Onze klantenservice heeft reeds genoteerd dat u uw zending heeft terug gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door AHjh