Mijn Klacht:
Op 29 januari zou mijn pakketje geleverd zijn. Aldus DHL
op dat moment was ik niet thuis. Normaal gesproken laten ze dan mijn pakketje bij de buren achter en een blaadje in de brievenbus. Tot mijn schrik zie ik dat er geen blaadje is achtergelaten en mijn pakketje is nergens te vinden. Ik ben bij de buren langs geweest en gevraagd of ze mijn pakketje in ontvangst hebben genomen. Dat is ook niet gebeurd.
30 januari heb ik telefonisch contact opgenomen met DHL. waar je overigens €1,00 per gesprek voor betaald en aan het eind van je gesprek geen stap verder bent. De ‘aardige’ mevrouw beweert dat mijn pakketje daad werkelijk op mijn adres is afgeleverd, maar daar is helemaal niets van waar. Hoe kan het voorkomen dat pakketjes zoek zijn???! Ik moest bij de verzender een onderzoek aanvragen maar daar gaat ook een hele lange tijd overheen. In de tussentijd komen ze wel de kosten bij mij verhalen!
Gewenste Oplossing:
Als mijn pakketje weer terecht is.
en/of DHL zelf contact opneemt met Nelly dit verklaart en de kosten op zich neemt.

