Klacht: Pakketje dat niet besteld is

op 19 september 2016 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Mijn minderjarige zoon heeft een pakketje go white ontvangen. Ik las de klachten van andere gedupeerden dat er vervolg bestellingen op zullen volgen. Nou is dit echt niet de bedoeling en wij zitten echt niet op aanmaningen te wachten en dat het in de honderden euros op gaat lopen. Dit kan toch niet. En zijn naam en adresgegevens…hoe komt men eraan???

Ik ben tevreden als het cenario hierboven omschre ven niet voor gaat komen. Dus geen vervolg zendingen, geen aanmaningen en geen facturen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Geachte Antonia Sousa, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Het proces om als bedrijf te kunnen reageren op klachten via Klacht.nl heeft enige tijd in beslag genomen. Graag reageren wij op uw klacht. We nemen dit soort verzoeken zeer serieus want het is niet in ons belang om bestellingen te verzenden aan personen onder de 18 jaar. Wij ontvingen op 3 september 2016 een bestelling op naam van uw zoon. We hebben de factuur geannuleerd en u hoeft deze niet te voldoen! Wij verzoeken u vriendelijk de goederen retour afzender te sturen. Indien gewenst kunnen wij u de bestelinformatie toezenden, zoals deze door ons is ontvangen (datum en tijdstip van bestelling, IP-adres en locatie). Mocht u hier prijs op stellen, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Gowhite support

Alle klachten die gemeld zijn door antoniasousa