Klacht: Pakketje BREEKBAAR gebroken bezorgd door UPS

op 23 juli 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht zoals gericht aan UPS
Geachte heer, mevrouw,
Alle onderdelen waren met beschermend middel los ingepakt, en daarom heen was de doos opgevuld met schuimpjes. Op de doos meerdere stickers BREEKBAAR. Toch zijn meer dan de helft van de goederen gebroken. Ik zou het zeer op prijs stellen als de gebroken goederen vergoed kunnen worden, want het pakketje is niet zorgvuldig vervoerd, ondanks de stickers.
Bij voorbaat dank.
Jerina Pladdet

Als het bedrag van de gebroken servies-onderdelen wordt vergoed.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Jerinajj

4 jaren geleden - Opgelost

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:38 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jerinajj