Klacht: Pakketje BREEKBAAR gebroken bezorgd door UPS

op 23 juli 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht zoals gericht aan UPS
Geachte heer, mevrouw,
Alle onderdelen waren met beschermend middel los ingepakt, en daarom heen was de doos opgevuld met schuimpjes. Op de doos meerdere stickers BREEKBAAR. Toch zijn meer dan de helft van de goederen gebroken. Ik zou het zeer op prijs stellen als de gebroken goederen vergoed kunnen worden, want het pakketje is niet zorgvuldig vervoerd, ondanks de stickers.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Jerina Pladdet

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag van de gebroken servies-onderdelen wordt vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Jerinajj

4 jaren geleden - Opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jerinajj