Klacht: Pakketje al meer dan een week status ‘sorteerfout’.

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op de dag van afleveren, woensdag 31 mei, zag ik het op de track & trace pagina al mis gaan. Ik heb geprobeerd Dynalogic te bereiken. Dit lukte niet. Die avond laat werd de status op ‘sorteerfout’ gezet. Weer gebeld en uiteindelijk iemand (voor veel geld want je betaalt € 0,45 per minuut) te pakken gekregen. De telefoondienst wist me te vertellen dat men 48 uur heeft om dit op te lossen en dat ik dus binnen 48 uur een bericht zal krijgen over levering. Het is inmiddels meer dan 180 uur later!
Een klacht op de site van Dynalogic wordt weliswaar geregistreerd, zo lijkt het, maar er wordt niets mee gedaan. Ik heb in ieder geval nog geen enkele reactie.

Simpel, ik wil mijn pakketje, mijn splinternieuwe gerepareerde (!) Samsung S8 van € 750 afgeleverd hebben vóór mijn vakantie a.s. maandag.

Reactie van de melder van de klacht neder_bob

2 maanden geleden - Ik had een Sony Experia Z en die was eigenlijk gewoon op, einde levensduur. Ik heb midden mei met de pré orde de nieuwe Samsung S8 ontvangen via Tele2. Na een maand kreeg het toestel kuren. Hij raakte ineen niet te stoppen cyclus van elke twee minuten herstart. De procedure is dat het toestel dan via Samsung bij Dynafix wordt aangeboden. De bijbehorende koeriersdienst is Dynalogic. Mijn Samsung S8 is zaterdag 27 mei opgehaald. Dat ophalen verliep niet volgens afspraak, meer dan drie uur later dan de afgesproken tijd, maar dat probleem valt in het niet bij mijn huidige situatie. Het toestel is maandag gerepareerd (kon ik zien op het 'track & trace' formulier van Dr Mobile Samsung) en dinsdag laat voor retourzending aangeboden. Het leek erop dat ik mijn S8 woensdag weer terug zou krijgen maar de 'track & trace' van de koeriersdienst Dynalogic liet de hele dag geen beweging zien. En die avond werd de status op "Sorteerfout" gezet. Ik heb gedurende die dag van retourzending meermalen geprobeerd telefonisch en via het klachtenformulier op de site contact op te nemen met Dynalogic. Geen resultaat. Dit heeft me ook nog eens flink geld gekost want ook in de wacht staan kost € 0,45 per minuut. Geen reactie, alleen een ontvangstbevestiging. Vervolgens contact met Samsung Customer Service. Die hebben me een email adres gegeven waarmee ik over deze zaak kan communiceren maar uiteindelijk krijg ik ook via die kant geen reactie. Ik spreek alleen mensen van de telefoondienst van Samsung Customer Service die erg vriendelijk zijn maar niet verder komen dan dat het ze spijt. Ondertussen is mijn mooie nieuwe Samsung S8 alweer 12 dagen weg. Ik heb een leentoestel van een voor mij verder onbekende, uiterst vriendelijke dorpsgenoot gekregen. Erg aardig, helpt me uit de brand, maar geen langdurige oplossing, waarschijnlijk niet voor wanneer ik maandag op vakantie ga. Het lijkt erop dat niemand mij kan helpen. Mijn toestel is weg, kwijt. En aanstaande maandag vroeg, vlieg ik met vakantie naar het zuiden. Ik heb een toestel van € 750 gekocht, het zogenaamde vlaggenschip van Samsung Mobile, dus ik verwacht een passende service. En dit is niet die service. Als mijn toestel na een week nog steeds niet gelokaliseerd is, dan is hij of gestolen, of anderszins onvindbaar misplaatst, kwijt. Dus is het tijd voor een andere oplossing: Ik wil een nieuwe.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:16 geantwoord

Geachte heer van Werkhoven,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door neder_bob