Klacht: pakketje

op 17 september 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 17 september 2017 om 22:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mike,

Jouw bestelling staat momenteel in de wachtstand. Dit betekend dat er in het magazijn gewacht wordt totdat ze een seintje van de provider krijgen dat de order doorgegeven mag worden aan de vervoerder. Door een systeemstoring vrijdagnacht kon de order op zaterdag dus niet geleverd worden. Op Zaterdag is de order ten onrechte vrijgegeven waardoor het mogelijk was een nieuwe afspraak te maken. Zolang de order nog niet bij OPD is aangekomen is het niet mogelijk een nieuwe afspraak te maken. Dit om een situatie zoals die van vandaag te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door mike dd