Klacht: pakketje

op 17 september 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 17 september 2017 om 22:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mike,

Jouw bestelling staat momenteel in de wachtstand. Dit betekend dat er in het magazijn gewacht wordt totdat ze een seintje van de provider krijgen dat de order doorgegeven mag worden aan de vervoerder. Door een systeemstoring vrijdagnacht kon de order op zaterdag dus niet geleverd worden. Op Zaterdag is de order ten onrechte vrijgegeven waardoor het mogelijk was een nieuwe afspraak te maken. Zolang de order nog niet bij OPD is aangekomen is het niet mogelijk een nieuwe afspraak te maken. Dit om een situatie zoals die van vandaag te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door mike dd