Mijn Klacht:
Hallo. ik heb vandaag zojuist een pakketje ontvangen alleen niet op de manier zoals ik bij een ander een pakket ontvang. De chauffeur stond het gewoon letterlijk door me brievenbus te PROPPEN… Er word niet voor niks een goeie verzend kosten gevraagd dan verwacht ik ook dat het normaal bezorgd word en niet dan mijn brievenbus en mijn artikelen gesloopt worden!!!!! Hoe nu verder
Gewenste Oplossing:
Als er gewoon aangebeld word en ik het van de chauffeur kan overnemen via de deur!!!!!!!!

