Klacht: Pakketje

KimmieV1 op 05 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 5 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Kim, Heel erg vervelend om dit te lezen. Ik zie dat het om een buspakje gaat. Dit betekent dat de bezorger het in de brievenbus mag achterlaten, maar uiteraard alleen als het past. Ik heb je klacht direct intern...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 5 december 2014

Een klant van DHL heeft een klacht ingediend over de wijze van bezorging van een pakket. De chauffeur zou het pakket door de brievenbus hebben gepropt, wat leidde tot schade aan zowel de brievenbus als de artikelen. De klant verwachtte een zorgvuldige bezorging, gezien de verzendkosten.

Mijn Klacht:

Hallo. ik heb vandaag zojuist een pakketje ontvangen alleen niet op de manier zoals ik bij een ander een pakket ontvang. De chauffeur stond het gewoon letterlijk door me brievenbus te PROPPEN… Er word niet voor niks een goeie verzend kosten gevraagd dan verwacht ik ook dat het normaal bezorgd word en niet dan mijn brievenbus en mijn artikelen gesloopt worden!!!!! Hoe nu verder

Gewenste Oplossing:

Als er gewoon aangebeld word en ik het van de chauffeur kan overnemen via de deur!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 december 2014 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kim,

Heel erg vervelend om dit te lezen. Ik zie dat het om een buspakje gaat. Dit betekent dat de bezorger het in de brievenbus mag achterlaten, maar uiteraard alleen als het past. Ik heb je klacht direct intern gemeld en dit zal met de bezorger besproken worden.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM