Klacht: Pakketbezorgen

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom een klacht. Bij mijn thuiskomst van vakantie begreep ik van mijn dochter dat er een pakket via het katteluik naar binnen is geduwd, daar dit een beveiligd katteluik betreft en alleengaanden binnen naar buiten open kan, moet dit met kracht zijn gebeurd.
Eerst wordt een pakket in een fietsmand gedeponeerd, hierin zat een iPhone waar een handtekening voor nodig was en nu dit!!……??????

Graag wil ik dat mijn pakket of bij de buren wordt afgeleverd of het gaat gewoon mee terug en halen wij het later af bij een afhaalpunt.
Geen pluspunt voor PostNL.

Gewenste Oplossing:

Op dit moment niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Veul, Uit uw bericht begrijp ik dat er een pakket door het kattenluik naar binnen is gedrukt en . Graag reageer ik op uw bericht. Het is uiteraard niet de bedoeling dat pakketjes door en kattenluik of in een fietsmand worden gedeponeerd. Dit is absoluut niet volgens procedure. Graag maak ik hier dan ook melding van voor u zodat dit besproken kan worden met de bezorger en diens leidinggevende. Hiervoor verneem ik graag van u nog de barcode van de desbetreffende incidenten. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Wendy Veul

3 maanden geleden - Het gaat om UT099709209TH. Dit is door het katteluik bezorgd, alvast bedankt

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Veul, Hartelijk dank voor het meesturen van de code. Kunt u ook nog aangeven wanneer het pakket zo was afgegeven? Aan de hand daarvan kan ik de klacht op de juiste wijze doorzetten en kunnen we het met de verantwoordelijke medewerker bespreken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Veul,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy Veul