Klacht: Pakket zoekgeraakt

op 03 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via Bol.com bij Hioshop salontafel besteld. Bestaande uit 2 pakketten . Zelfbouw. Deze zou op 2 mei geleverd worden.Echter 1 deel van de bestelling is zoekgeraakt bij Dynalogic. Ze kunnen het pakket niet meer vinden en dus niet bezorgen.
Ze hebben wel de vrachtbrief voor ontvangst ondertekend maar toch zijn ze nu 1 van de beide pakketten kwijt…..
Zoekgeraakt terwijl wel ontvangen voor verzending!

Ik ben pas tevreden als transportbedrijf mijn salontafel heeft afgeleverd. En wel met spoed.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 06 mei 2016 om 12:18 geantwoord

Geachte mevrouw Bosch,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het niet leveren van uw salontafel.

Uit controle van de gegevens is gebleken dat uw leverancier ons inmiddels heeft laten weten dat uw order geannuleerd moet worden. Zodra het ontbrekende gedeelte gevonden is, zullen wij dit uiteraard direct retour zenden.

Ik vind het jammer dat u het vertrouwen verloren bent. We zijn continue bezig met het optimaliseren van de processen en klantenervaring. Ik hoop dan ook dat we u dit in de toekomst eens mogen bewijzen.

Ondanks alles wil ik u toch nog een heel prettig en zonnig weekend wensen!

Met vriendelijke groeten,
Sharon