Klacht: Pakket zoek….

op 15 april 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag 10 april heb ik via Nike.com een paar schoenen besteld.
Het pakket zou gisteren 14-04 bezorg worden op de Hofmark 12 in Almere.
Via track en trace kon ik zien dat het pakket om 15.04 was afgeleverd en dat ene Starovski getekend had.
Ik ken deze persoon niet, dus raakte in paniek. Bij de buren aan weerszijden aangebeld, maar niemand wist ergens van.
Ben op een gegeven moment overal aan gaan bellen en na een tijd zoeken bleek het in de flat verderop bezorgd te zijn. De meneer die het pakket had ontvangen had het weer aan de buren gegeven, omdat hij dacht dat het voor hen was.
Ik naar de buren en gelukkig was mijn pakket terecht. Zoon blij, moeder boos en geirriteerd.

Een leuke tegemoetkoming voor al het zoeken.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS