Mijn Klacht:
ik heb een bestelling gedaan en heb meer betaald voor zelfde dag levering ik was thuis aan het wachten en krijg opeens een melding dat mijn pakket retour word gestuurd nu heb ik weer het moeten bestellen terwijl ik volgende week pas het geld van de eerste bestelling terug krijg. de koerier had er bij gezet dat de weg dicht was bij mijn huis maar dat is onzin want ik heb net nog gekeken. en klantenservice bereiken word ook leuk want die is vaak weer moeilijk te bereiken.
Gewenste Oplossing:
koerier mag niet zomaar pakketen retour sturen alleen omdat hij/zij er geen zin het werk heeft

