Mijn Klacht:
Op 8 januari heeft de verzender, het pakketje aangeboden bij DHL.
Het pakketje is daar wegens onbekende redenen in het sorteercentrum blijven hangen. Op 17 januari is het pakketje aangeboden, bij het ophaalpunt. Er is een mail naar een verkeerd emailadres gestuurd, dus wist ik niet dat mijn pakket daar lag. Op 19 januari heb ik wederom gebeld met DHL. Zij vertelden dat ik gelijk het pakketje moet gaan halen anders gaat het terug naar de afzender. Ik ging gelijk naar het ophaalpunt, de Oranjerie. Die bleek wegen verbouwing gesloten te zijn. Ik heb 23 januari gebeld met de Oranjerie, zij vertelden dat mijn pakket op de Steiger lag. Ik ben bij de Steiger geweest en werd aan mij vertelt dat er geen pakketten van de DHL daar lagen. Ik heb wederom gebeld met DHL, Er werd aan mij vertelt dat het pakket voor het laatst bij de Oranjerie is gescand. Nu weet niemand waar mijn pakket ligt.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakket heb

