Klacht: Pakket verkeerd bezorgd en toch afgetekend?!

op 01 juli 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in een flat en een deel van het gebouw doet dienst als bejaardentehuis en heeft een receptie. In plaats van dat mijn pakje bij mijn voordeur word afgeleverd is hij volgens UPS bij de receptie afgegeven en zogenaamd afgetekend door ene Frans. Navraag gedaan en bij de receptie werkt helemaal geen Frans. De bezorger heeft het pakje waarschijnlijk (zoals ze vaker doen) gewoon op de balie neergelegd, waarna hij zelf met een fictieve naam heeft getekend. De huisbaas van het gebouw stuurt wekelijks pakjes terug naar zowel UPS als Post.NL, omdat ze het allemaal blijkbaar te lastig vinden om met de lift naar boven te gaan en het pakje op het juiste adres af te geven. Mijn pakket had een waarde van €27, maar wie weet wat voor waardevolle pakjes hier dagelijks op een onbemande receptie balie worden gedumpt.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket bij mij persoonlijk bezorgd is en door mij persoonlijk is afgetekend en door niemand anders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud F