Klacht: Pakket verkeerd bezorgd en toch afgetekend?!

op 01 juli 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik woon in een flat en een deel van het gebouw doet dienst als bejaardentehuis en heeft een receptie. In plaats van dat mijn pakje bij mijn voordeur word afgeleverd is hij volgens UPS bij de receptie afgegeven en zogenaamd afgetekend door ene Frans. Navraag gedaan en bij de receptie werkt helemaal geen Frans. De bezorger heeft het pakje waarschijnlijk (zoals ze vaker doen) gewoon op de balie neergelegd, waarna hij zelf met een fictieve naam heeft getekend. De huisbaas van het gebouw stuurt wekelijks pakjes terug naar zowel UPS als Post.NL, omdat ze het allemaal blijkbaar te lastig vinden om met de lift naar boven te gaan en het pakje op het juiste adres af te geven. Mijn pakket had een waarde van €27, maar wie weet wat voor waardevolle pakjes hier dagelijks op een onbemande receptie balie worden gedumpt.

Als mijn pakket bij mij persoonlijk bezorgd is en door mij persoonlijk is afgetekend en door niemand anders.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS