Klacht: pakket tot 2x toe niet geleverd

op 20 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou op zaterdag 16/9 geleverd worden. Ik kreeg een sms dat de chauffeur er na een half uur zou zijn en zie vervolgens bij Track&Trace dat er zogenaamd geen contract was.
Vervolgens een afspraak gemaakt voor vandaag. Het gaat om de levering van een simkaart en telefoon abonnement. Intussen is mijn huidige simkaart geblokkeerd. De levering zou vandaag tussen 19.00-22.00 uur plaatsvinden. Uiteraard kan ik vanwege mijn reeds geblokkeerde simkaart geen sms ontvangen, omdat het abonnement per vandaag in is gegaan (en dus ook de kosten!). Daarom online via track en trace de hele avond chauffeur gevolgd. Half 10 was deze op weg naar adres 17 (waar ik gelukkig een printscreen van heb gemaakt!). Ik was adres 18. Vervolgens krijg ik om 21.45 uur mail dat de levering niet door kon gaan wegens niet thuis! Dat is een grove leugen.

Per omgaande wil ik mijn simkaart en abonnement ontvangen.
Tevens een schadevergoeding voor de geleden kosten en gebrek aan telefoon en bereikbaarheid.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 28 september 2017 om 11:50 geantwoord

Geachte mevrouw Vrolijk,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben uw eerder verstuurde klacht ook ontvangen en inmiddels in behandeling genomen en afgehandeld. Mocht u hier nog verdere vragen of onduidelijkheden over hebben dan verwijzen we u naar het bericht dat u van ons ontvangen heeft. Onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door dynalogicleugenaars