Klacht: pakket staat sinds 3/11 stil

op 28 november 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket bij Kiala punt aangeboden op 2/11 en sinds 3/11 staat hij stil in een sorteercentrum. Hierover een melding gemaakt waarbij men heel kortaf vraagt naar inhoud. De vraag per mail beantwoord en daarna blijft het stil.
Heb al meerdere mail gestuurd echter reageert men niet.
Teven is op hun site geen klachtformulier! Zeer vreemd … wel kan men een formulier inzenden met het verzoek contact met de klant op te nemen.

Gewenste Oplossing:

- Wanneer men mij een status update geeft.
- De verwachtte doorlooptijd bekend maken.
- En uiteraard pas tevreden wanneer het pakket bij de geadresseerde aankomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tamsanver