Klacht: Pakket spoorloos en Kiala is op geen enkele manier bereikbaar.

op 03 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op marktplaats iets gekocht en dit zou per KIALA verstuurd worden.
Pakket is op 16-07-2016 afgegeven op een kiala punt.
Vanaf 20-07-2016 ligt dit nu op het laatste sorteercentrum.

Ik heb Kiala geprobeerd te bellen maar alle nummers bestaan niet meer, via hun website een formulier ingevuld (4x) maar geen enkel reactie.

Ik maak mij grote zorgen en vermoed dat een werknemer van KIALA er met mijn pakket vandoor is gegaan.

Gewenste Oplossing:

Ik wil uitgezocht hebben waar mijn pakket is, en als deze verdwenen is een schadeloosstelling van € 150

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rasputin