Klacht: pakket retour via kiala kennelijk niet aangekomen

op 06 september 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket via Kiala retour verzonden. Nu krijg ik van de ontvanger het bericht dat er nooit iets is aangekomen en daarbij een aanmaning! Ik heb het verzendbewijs al weggedaan, omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat alles in orde was. De verzending was immers al een maand geleden. Ik kom via de zogenaamde klantenservice van Kiala niet verder: ik zit in een loop en telefonisch bereiken is onmogelijk. Ik ben niet van plan de aanmaning te betalen: ik heb het pakket immers laten terugsturen, maar hier helaas geen bewijs meer van! Ik weet niet hoe ik met Kiala in contact kan komen om dit probleem op te lossen. Wie is nu de eindverantwoordelijke van dit probleem?

Ik ben tevreden als Kiala mij te woord kan staan en via mijn gegevens kan bevestigen dat ik het pakket inderdaad retour heb gestuurd. En dit vervolgens aan de ontvanger (de firma Iddink) kan doorspelen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiala over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tina Kuijper-Hummelen