Mijn Klacht:
4 van 5 pakketten die bij mij geleverd worden door DHL komt te laat.
Het pakket staat op uitleveren , wacht dus de hele dag op het pakket en het komt gewoon niet. Vaak blijft de tracking gewoon op uitleveren staat soms wordt het verandert in “niemand aanwezig bij aflevering” terwijl er wel iemand aanwezig was en er ook geen briefje in e bus ligt.
Probleem schijnt te zijn dat niet de “vaste” chauffeur op de route zit en de betreffende chauffeur de pakketten niet allemaal geleverd krijgt .
Dit kan een keer gebeuren maar de laatste maand gebeurt dit met 4 van de 5 pakketten
Gewenste Oplossing:
Wanneer mijn pakket geleverd wordt op de dag dat de trackingcode zegt dat het geleverd wordt.

