Klacht: Pakket nooit verstuurd maar staat van wel

op 29 april 2020 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Goedemiddag, een week geleden heb een shirt besteld, de verkoper zegt dat ze het heeft verstuurd zonder track en trace code terwijl ik daar wel voor heb betaald. Ze zegt dat ze het 22 april verstuurd heeft. we zijn nu een week verder en de verkoper meld me dat het al binnen moet zijn. helaas is niks binnen.
ik heb zelf post.nl gebeld en die vertellen mij dat het alleen online is aangemeld maar nooit fisiek is afgeleverd bij post.nl dus het nooit op op gestuurd.
Wat moet ik nu doen?

Hoor zo snel mogelijk reacties terug

Groetjes, Ashley

Ik wil het liefst gewoon het shirt en anders wil ik mijn geld toch want dit kan niet.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 20 mei 2020 om 09:04 geantwoord

Beste Ashley,

Bedankt voor je bericht en allereerst excuus voor onze late reactie.

Wat vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan omtrent het pakketje. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de support en dat wij het probleem samen naar tevredenheid hebben afgerond!

Ik hoop dat je volgende order vlekkeloos verloopt! Zo niet, weet je ons te vinden.

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door ashleyregeling