Klacht: Pakket nooit aangekomen en zeer slechte klantenservice

op 16 juni 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou een pakket ontvangen, gekocht via marktplaats. Op 6 juni kreeg ik de tracecode. Vervolgens was het pakket volgens de Kiala site vanaf 7 juni in het sorteercentrum. Op 13 juni geprobeerd contact op te nemen met Kiala, kon alleen een webformulier invullen en kreeg geen antwoord (het is nu 16 juni). Ik was al langs het afleverpunt gereden om te kijken of zij meer kunnen zien, maar die winkel gaat om 17:30 dicht en dat haal ik niet ivm werk.
Vandaag gebeld met het pick-up point, en kreeg te horen dat het pakket er een paar dagen gelegen had en gisteren (!) is opgehaald door een UPS-chauffeur. de winkel gaat overigens vanaf morgen 2 weken dicht ivm vakantie. Ik kreeg wel een telefoonnummer van de UPS klantenservice. Jammer genoeg 0900, maar toch beter dan niets.
Daar werd de verbinding 2 keer “in de wacht” verbroken, de 3e keer kreeg ik iemand aan de lijn. Toen die de tracecode hoorde zei hij dat ik bij Kiala moet zijn. Ik heb verteld dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn en niet op hun webformulier reageren, en dat Kiala van UPS is. Hij zei dat ik alleen een emailadres kon krijgen. Waarna ik weer zei dat ze niet reageren en heb geeist om een supervisor te spreken, of iemand die wel iets voor me kon doen. Dat werd geweigerd. de medwerker heeft het emailadres nog 3x genoemd en heeft toen de verbinding verbroken.
Schandalig!

- als ik mijn pakket heb, én
- als er gemeld wordt wanneer het pakket op het afhaalpunt ligt, én
- als Kiala telefonisch bereikbaar is én me helpt, óf als ze binnen 2 uur op een klacht via de website reageren, én
- als UPS zijn verantwoordelijkheid neemt zolang Kiala niet telefonisch bereikbaar is en de klacht aanneemt, én
- als ik nooit meer met Kiala te maken krijg,
dan ben ik tevreden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johnz