Klacht: Pakket niet ontvangen

op 30 september 2017 over Postkantoor.nl in de categorie Post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag 27 sept om 18.37 is mijn pakket Barcode
3S EBEL 3976 075 volgens PostNL bezorgd, terwijl ik niks heb gehad. Ik heb gelijk klantenservice opgebeld en ze kunnen niks doen voor mij werd mij gezegd echt schandalig dit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de bezorger spreken en vragen waar mij pakket is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postkantoor.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postkantoor.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mustafa99999