Klacht: pakket niet ontvangen

op 18 augustus 2017 over Forever 21 in de categorie Internetshops - Kleding

Beste meneer/mevrouw,

Op 29-07-2017 heb ik wat kleding en sieraden besteld bij Forever21.
Dit pakket is verzonden op 31-07-2017.

Volgens de tracking website van UPS is mijn pakket afgeleverd op 01-08-2017, maar ik heb helemaal niks ontvangen!
Eerst dacht ik nog dat mijn pakket wellicht bij de buren was afgeleverd maar dit is niet het geval geweest. Daarnaast stond op de tracking website dat het pakket is geleverd in mijn \’mailbox\’ maar dat kan helemaal niet aangezien zo\’n pakket niet in de brievenbus past.

Als gevolg hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Forever21. Ik heb hen een mail gestuurd en gevraagd waar mijn pakket is want er staat wel dat het is ontvangen maar dat is niet het geval.
Forever21 zou een onderzoek starten om uit te zoeken waar mijn pakket is en dit zou maximaal tien werkdagen kunnen duren.
Daarbij heb ik aangegeven dat ik zal afwachten, maar als het langer dan tien werkdagen zou duren, ik mijn terug terug wil.

Gisteren, 17-08-2017, waren de tien werkdagen voorbij en heb ik weer gemailed met de klantenservice aangezien ik niks van hen heb vernomen. Hierbij heb ik wederom aangegeven dat ik mijn geld terug wil.

De reactie van de klantenservice is dat zij nog steeds wachten op antwoord van UPS i.v.m. het onderzoek, en dat zodra zij een reactie hebben zij contact met mij zullen opnemen.

Dit is onacceptabel en ik wil mijn geld terug van Forever21.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug heb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Forever 21 over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Adona