Klacht: Pakket niet geleverd

op 04 oktober 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 2 oktober j.l. is mij vanuit Engeland een pakket opgestuurd via Royal mail. Binnen nog geen 15 uur is mijn pakket afgeleverd in Rotterdam, super snelle service als je het mij vraagt. Maar dan wordt mijn pakket overgedragen aan Dynalogic… Zonder vooraf bericht te hebben ontvangen van een levering aan mijn adres, kom ik gisteren avond thuis en vind ik een briefje in mijn brievenbus. De bezorger (ene Faysal?) heeft aangevinkt dat ik een afspraak kan maken per mail of telefonisch. Ik heb gebeld (a 0,45cnt pm, wat overigens niet eens mag) en krijg uiteindelijk de vraag wat de track&trace code is. Die heeft de bezorger niet opgeschreven dus ik kan die niet doorgeven. Op mijn postcode is niets bekend in het “systeem”. Kortom, dynalogic heeft mijn pakketje niet en ik moet de leverancier maar bellen. Toch vreemd want dynalogic heeft het pakketje al aangeboden maar dat vergeten ze even. Ik heb hierop een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ze mij niet verder konden helpen omdat ze niets konden vinden in het systeem. Wederom wordt het probleem afgeschoven op de leverancier terwijl dat de enige is die zijn werk wel heeft gedaan. Na wat googelen op internet blijk ik niet de enige te zijn. Ik snap niet dat dit bedrijf niet allang is opgedoekt. Via deze weg hoop ik alsnog mijn pakket te ontvangen, hierna zie ik alleen juridische stappen nog als oplossing.

Het pakket geleverd krijgen

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 oktober 2017 om 10:42 geantwoord

Beste heer De Boer,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak!

Spijtig kunnen ook wij niets vinden in ons systeem over deze levering. Er is gezocht op naam en adres. Betreft het wellicht een andere naam of adres? U geeft aan dat de order al eens is aangeboden. Op welk adres is dit geweest?

In afwachting van uw reactie.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Daviddeboer85