Klacht: pakket niet geleverd

op 19 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op zondag 18/6 een pakket besteld via bol.com. voor 22u besteld, morgen in huis. deze ochtend een mail gekregen dat mijn pakket vandaag geleverd zou worden. iets erna een nieuwe mail. een foutje….. pakket is niet mee met de bestelwagen. bij bol.com zeggen ze fout van de bezorger.
bezorger niet meer bereikbaar na 19u

Gewenste Oplossing:

als mijn pakket morgen voor 10u geleverd is, dan zal ik tevreden zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Stassen,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door lydia stassen