Klacht: Pakket niet bezorgt vanwege storing scanner

op 29 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

nadat ik de hele dag vrij heb moeten plannen om het pakket dat persoonlijk aangenomen diende te worden, in ontvangst te nemen werd mij om 17:30 duidelijk dat het pakket niet bezorgt zou worden ivm een defecte scanner van de koerier. Dit hoorde ik na een telefonische wachttijd van 11 minuten á €0,45 p/m De telefoniste bood geen excuses aan en geen oplossing. Ik diende een nieuwe afspraak te maken.

Ik wil een tijdstip afspreken dat mij uitkomt, per slot van rekening lag de oorzaak van de bezorgproblemen bij DynaLogic en niet bij mij. Ik wil de hoge telefoonkosten vergoed, het is niet meer dan redelijk dat Dynalogic haar eigen problemen oplost en die niet op de klant afwendt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 01 juli 2016 om 11:42 geantwoord

Goedemiddag meneer Van der Hoeven,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zie ik dat uw afspraak d.d. 29-06-2016 niet is geleverd vanwege een defecte scanner inderdaad. Heel vervelend als u een dag vrij heeft genomen en de afspraak wordt geannuleerd. Ik wil u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de vertraging.

Ik ben blij om te zien dat uw vervolgafspraak succesvol is verlopen.
Nog een fijne dag toegewenst.

Renate
Wecare Dynalogic

Heeft op 04 juli 2016 om 10:39 geantwoord

Dat is makkelijk, de klant weer een halve dag laten wachten en dan zeggen dat het opgelost is. Bovendien geen woord over de hoge telefoonkosten.

Bericht van Dynalogic

10 maanden geleden - Geachte meneer van der Hoeven, We begrijpen dat het erg vervelend is als u een dag moet wachten. We proberen onze processen steeds te optimaliseren, echter kan apparatuur defect raken, dit is natuurlijk overmacht. Ik begrijp uiteraard dat u een compensatie wenst voor de gemaakte belkosten. Spijtig genoeg kunnen we u geen compensatie bieden. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten! Met vriendelijke groet, Kira WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Coenlicht