Klacht: Pakket niet bezorgt ondanks aanwezigheid

op 27 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 03 oktober 2017 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kroon,

Bedankt voor uw bericht. We hebben de route voor u nagekeken van 27-09-2017 maar zien dat de koerier bij u langs is geweest maar u helaas niet heeft aangetroffen. Spijtig om te vernemen dat de afspraak is misgelopen!

Uiteindelijk is het gelukkig wel in orde gekomen op 28-09-2017. Onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 03 oktober 2017 om 16:41 geantwoord

Er is geen oplossing want er is geen koerier geweest. Ik was de hele middag thuis voor niets. Geef dan gewoon toe dat het probleem bij de koerier lag. Dit is niet de eerste keer dat het probleem bij de bezorger voorkomt.

Alle klachten die gemeld zijn door Rein132