Klacht: Pakket niet bezorgd

op 22 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ja zoals elke klacht hier komt Dynalogic hun afspraken niet na.
Laptop besteld bij coolblue (+9,95 zelfde dag levering) natuurlijk nog niet bezorgd.
Zo’n beetje zoals elke klacht hier over dynalogic.
Echte hele slechte service, is echt ondenkbaar dat coolblue nog met ze samenwerkt.

Details:
Zou bezorgd moeten worden tussen 18:00 en 22:00.
Geen brief gekregen thuis.
Ik heb ook geen huisnummer met een toevoeging waardoor ze in de war geraakt zouden kunnen hebben.

Al contact opgenomen met coolblue maar nog geen antwoord.

Als mijn pakket bezorgd wordt en en ik natuurlijk mijn geld terug krijg dat ik betaald heb voor de “snelle” levering.
Als die niet zaterdag bezorgd wordt annuleer ik mijn bestelling en fiets ik maar naar de mediamarkt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 28 september 2017 om 12:31 geantwoord

Geachte E. Vorfi,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben dit voor u nagekeken maar er was sprake van een dusdanige vertraging dat het niet meer mogelijk nog binnen het geplande tijdvenster bij u aan te komen. Daarnaast mogen onze koerier na een bepaald tijdstip niet maar aanbellen bij de klant. We betreuren echter te vernemen dat u hier niet van op de hoogte bent gesteld, dit is doorgaans wel de procedure. We zullen deze klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat de afdeling in kwestie hiervan op de hoogte is. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Gelukkig is de afspraak van 25-09-2017 zo te zien wel naar behoren afgehandeld. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door niettevredenklant9001