Klacht: Pakket niet beschikbaar

op 03 juni 2021 over Red je Pakketje in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vandaag een pakket besteld en die zou in de avond geleverd worden, nu kijk ik na een paar uur nogmaals in de track en trace staat er pakket niet beschikbaar (geen mail of melding over gehad) Na contact met redjepakketje word gemeld ow het is verkeerd gesorteerd en ligt op verkeerde depot we komen morgen avond. Verteld dat ik dit raar vind. Geeft mw van de helpdesk ik kan hem wel voor u retour melden en terug sturen. Gezegd dat ik dit wel met bol.com zelf regel en eenmaal medewerkster daar gesproken en zij mogen van RJP helemaal niet retour melden, ze heeft ze proberen te bellen maar ze word steeds weg gedrukt. Ben geadviseerd om af te wachten of het daadwerkelijk morgen avond komt en anders weer contact met bol ook te nemen.

Als het pakketje gewoon vandaag geleverd was waar specifiek voor gekozen is. Want als ik gewoon postnl volgende dag had gedaan had ik het morgen vroeg binnen gehad ipv hopen dat het savonds alsnog komt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Red je Pakketje

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Red je Pakketje nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordy van Engeland