Mijn Klacht:
Ik heb in Duitsland iets besteld en dat zou door DHL afgeleverd worden. De 1e keer was ik niet thuis. Er lag een kaartje in de bus met een bezorgcode waarmee ik een nieuw aflevermoment kon bepalen. Dit heb ik gedaan, maar op de afgesproken dag en tijd is DHL niet geweest, ook geen kaartje in de bus. Op de website zag ik dat ze de volgende dag zouden komen. Maar ook die dag en tijd geen DHL. Wel later die dag een kaartje in de bus, dat we niet thuis waren en dat het pakket teruggestuurd zou worden naar de verzender. Inmiddels heb ik op de site van DHL al 3 klachten gezet, maar geen reactie. Ook telefonisch mijn beklag gedaan, maar het enige wat ik te horen kreeg was: we zullen de bezorger erop aanspreken. Maar daar krijg ik mijn pakket niet mee thuis! Nu moet ik nogmaals €9,50 bezorgkosten betalen om mijn pakket opnieuw te laten bezorgen!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als DHL de verzendkosten à €9,50 betaald, aangezien zij niet op de afgesproken dag en tijd aan de deur zijn geweest.

