Klacht: Pakket niet afgeleverd

op 03 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De hele ochtend vrijgehouden omdat het pakket in de ochtend zou aankomen. Ik heb extra betaald
Om het specifiek vandaag in de ochtend te laten komen omdat ik het vandaag ook nodig heb. Krijg ik de melding dat ik zogenaamd niet thuis was. Klantenservice gebeld en ze zeiden dat de chauffeur vandaag echt niet meer langs kon komen. Snelste Dat de chauffeur kon komen was morgen, waardoor ik genoodzaakt ben om mijn werk af te zeggen. Vreselijke service en schandalig dat ik extra heb betaald voor de levering die nooit is gekomen op de afgesproken tijd.

Gewenste Oplossing:

Het minste wat het bedrijf kan doen is mijn verzendkosten terug betalen. Ik heb ook een klachtenformulier ingevuld en ik hoop zo snel
Mogelijk antwoord te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schoon,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Dee123