Klacht: Pakket niet afgeleverd

op 03 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

De hele ochtend vrijgehouden omdat het pakket in de ochtend zou aankomen. Ik heb extra betaald
Om het specifiek vandaag in de ochtend te laten komen omdat ik het vandaag ook nodig heb. Krijg ik de melding dat ik zogenaamd niet thuis was. Klantenservice gebeld en ze zeiden dat de chauffeur vandaag echt niet meer langs kon komen. Snelste Dat de chauffeur kon komen was morgen, waardoor ik genoodzaakt ben om mijn werk af te zeggen. Vreselijke service en schandalig dat ik extra heb betaald voor de levering die nooit is gekomen op de afgesproken tijd.

Het minste wat het bedrijf kan doen is mijn verzendkosten terug betalen. Ik heb ook een klachtenformulier ingevuld en ik hoop zo snel
Mogelijk antwoord te krijgen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 14 september 2017 om 12:37 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Dee123