Mijn Klacht:
Ons pakket zou zaterdag 20-12 afgeleverd worden, Ik was net te laat met de deur openen… weg dhl meneer. maar wel een blaadje in de bus dat ze maandag 22-12 tussen 1400 en 1800 terug zouden komen. Maandag ben ik de hele dag speciaal voor het pakketje thuis gebleven, er is niemand aan de deur geweest maar we hebben wel weer een blaadje in de brievenbus gekregen dat wij niet thuis zouden zijn en het pakket woensdag 24/12 werd bezorgd tussen 14 en 18 uur, maar weer niemand geweest en weer een hele dag voor niets thuis gebleven.
De bezorgcode van DHL doet het ook niet.
Wij balen heel erg dat het pakket nog steeds niet bezorgd is,
en ik ook 2 dagen voor niets thuis ben gebleven.
Gewenste Oplossing:
Als DHL het pakket heeft afgeleverd en de bezorgkosten terug worden betaald!

