Klacht: pakket niet afgeleverd!!

Tijdnood93 op 29 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 14 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer, Allereerst mijn excuses voor de late reactie via deze website. Heel erg vervelend dat het niet is gelukt om het pakket in ontvangst te nemen. Voor ons is dit ook erg vervelend, want wij willen net als u...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 29 december 2014

Een klant van DHL heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de levering van een pakket. Ondanks afspraken voor bezorging op 20 en 22 december, is het pakket niet afgeleverd en ontving de klant alleen een briefje met een nieuwe bezorgdatum. De klant is teleurgesteld dat er geen bezorging heeft plaatsgevonden en dat de bezorgcode niet functioneert.

Mijn Klacht:

Ons pakket zou zaterdag 20-12 afgeleverd worden, Ik was net te laat met de deur openen… weg dhl meneer. maar wel een blaadje in de bus dat ze maandag 22-12 tussen 1400 en 1800 terug zouden komen. Maandag ben ik de hele dag speciaal voor het pakketje thuis gebleven, er is niemand aan de deur geweest maar we hebben wel weer een blaadje in de brievenbus gekregen dat wij niet thuis zouden zijn en het pakket woensdag 24/12 werd bezorgd tussen 14 en 18 uur, maar weer niemand geweest en weer een hele dag voor niets thuis gebleven.

De bezorgcode van DHL doet het ook niet.

Wij balen heel erg dat het pakket nog steeds niet bezorgd is,
en ik ook 2 dagen voor niets thuis ben gebleven.

Gewenste Oplossing:

Als DHL het pakket heeft afgeleverd en de bezorgkosten terug worden betaald!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 januari 2015 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie via deze website. Heel erg vervelend dat het niet is gelukt om het pakket in ontvangst te nemen. Voor ons is dit ook erg vervelend, want wij willen net als u dat een pakket zo snel mogelijk wordt bezorgd. Ik zie dat het pakket inmiddels retour afzender is gestuurd. Om het alsnog te ontvangen kunt u contact opnemen met de verzender. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM