Klacht: Pakket niet aangekomen

op 09 april 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dinsdag 21 maart een pakket aangeboden bij een Kiala punt. Kiala skybo dierwinkel.
Tot op heden is het pakket niet aangekomen bij het Kiala punt in Brunssum.

Ik heb al contact gehad met UPS en Kiala.
Hier ben ik niet wijzer van geworden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ;
1- het pakket alsof wordt bezorgd bij de geadresseerde.
2- de kosten worden vergoed.
Pakket €20,00
Verzendkosten €4,00
Totaal €24,00

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht C zwarthoed

3 maanden geleden - Goedemiddag, hoe staat het met mijn klacht. Het is inmiddels weer enkele weken geleden. Ik heb niets meer vernomen van ups of Kiala over mijn vermist pakket.

Alle klachten die gemeld zijn door C zwarthoed